суботу, 10 жовтня 2015 р.





       Танго на городі

Сонце лиш з"явилося на сході,
А мене картопля вже гука.
І танцюю знов я на городі
Танго колорадського жука.

Всіх я поважаю в цьому світі -
Пташечок, тваринок і комах;
Радо й ці жуки були б зустріті,
Так вони ж приносять тільки ЖАХ!

Жадібна нападницька навала
Поїда картопельку мою.
Я таку підступність не чекала,
І тепер навколішки стою.

Ні, не перед ворогом зомліла -
То картоплі я поклони б"ю.
Через цих жуків я зрозуміла,
Як я рідну земленьку люблю.

Відсіч дам ганебному нахабству.
Ти - агресор! Шлях тобі - у тлін!
Гідно подолаю колорадство,
Підіймусь назавжди із колін!

То ж востаннє я попереджаю:
Ще життя як хочеш вберегти,
Забирайся геть із мого краю,
Звідки прилетів - туди й лети!

Кропом я засію всі міжряддя,
Так, щоб було видно іздаля!
Не дозволю вторгнення й безладдя -
Це моя картопля і земля!

Хай укроп росте по всій країні,
Захід він зі Сходом хай змика,
Щоб не танцювати Україні
Танго колорадського жука!


Немає коментарів:

Дописати коментар