суботу, 22 січня 2022 р.

 

Я – УКРАЇНКА

Слова та музика Ольги ЛІЩУК

Центру національних культур ЗОУНБ присвячується

 

Відкрива зранку сонечко очі ясні,

Діамантом зоріє росинка…

Іншу мову заткала матуся в пісні,

Та люблю я калини суцвіття рясні.

Йде крізь роки ця стежинка –

Я живу тут, і я – українка.

ПРИСПІВ:

Народи, мов стрічки, вплела у вінок

Збагачена нами країна.

І сяє краса яскравіше зірок,

Бо любимо ми Україну!

 

Крижаніють тополі в тривожній імлі,

Склом-сльозинками плаче хатинка…

Мої предки зростали на іншій землі,

Та я хочу спинити ці віхоли злі!

Йде крізь роки ця стежинка –

Я живу тут, і я – українка.

ПРИСПІВ:

Народи, мов стрічки, вплела у вінок

Збагачена нами країна.

І сяє краса яскравіше зірок –

Боронимо ми Україну!

 

Там, де ліг через річку різьблений місток,

Зацвітають волошки й барвінки…

Народилася я серед інших квіток,

Та я й їх насаджу у наш спільний садок.

Йде крізь роки ця стежинка –

Я живу тут, і я – українка.

ПРИСПІВ:

Народи, мов стрічки, вплела у вінок

Збагачена нами країна.

І сяє краса яскравіше зірок,

Бо віримо ми Україні!

Немає коментарів:

Дописати коментар